Pencereleri yıkayan bir temizlik çalışanı

Çalışanların yaşam kalitesi için temiz bir iş ortamının önemi

Temiz ve hijyenik ofisler, çalışan memnuniyetinin anahtarıdır. Aşağıdaki makalelerde, temizlik operasyonlarınızı optimize ederek iş yeri deneyimini nasıl geliştirebileceğinizi okuyabilir ve bunu, zaten elinizde olan kaynakları kullanırken yeni teknolojiden de yardım alarak nasıl başarabileceğinizi öğrenebilirsiniz. 

 

Bir tesis yöneticisi olarak, şikayet almadan, kusursuz bir deneyim sunmak istersiniz. Fakat kontrolü kaybetmemek kolay bir iş değil; sürekli baskı altında operasyonları geliştirmek ise daha zor. Temiz ve sağlıklı bir çalışma ortamı; çalışan memnuniyeti, yaşam kalitesi ve üretkenliğinin temelidir. Ayrıca yetenekli çalışanları kendinize çekmenize ve elinizde tutmanıza yardımcı olabilir. 


Araştırmalar, çalışanların %72’sinin yetersiz ofis hijyenine sahip bir iş yerini iş arayan kişilere tavsiye etmekte isteksiz olduğunu, %70’inin ise yetersiz ofis hijyeninin işten duydukları memnuniyeti gerçek anlamda etkilediğini hissettiğini göstermiştir*. Başka bir deyişle, çalışma ortamı genel çalışan memnuniyetini etkilemekte ve hijyen bu konuda kararı etkileyen bir rol oynamaktadır. Araştırmalar aynı zamanda en yaygın şikayetlerin lavabo alanlarıyla ilgili olduğunu göstermiştir. Yüksek ve sürekli temizlik kalitesi garantilemek bu nedenle gereklidir. Özellikle de hijyenin bir öncelik haline geldiği günümüzde.


Ofis çalışma ortamı sürekli olarak gelişmekte ve daha esnek ve eyleme dayalı yerleşme düzenlerine doğru değişim göstermektedir. Bu da çalışanların ofis alanında nasıl gezindiklerini etkilemektedir ve bu tür dinamik bir ortamda sürekli olarak temizlik kalitesi sunmak, zor bir iştir. Ofisin her yönü üzerinde kontrolü kaybetmemenin ve tepkisel değil proaktif şekilde çalışmanın zorluğu da ortadadır.


Çalışanlarınız için sürekli olarak sağlıklı ve temiz bir iş yeri sağlamak için yeni ve daha akıllıca çalışma yöntemlerine ihtiyacınız var. Yenilikçi, fonksiyonel ve yüksek kapasiteli çözümlerin yanı sıra veri odaklı temizlik sayesinde, verimliliği artırabilir, zamandan kazanabilir ve temizlik personeli, ofis çalışanları ve kendiniz için çalışma ortamını geliştirebilirsiniz. Böylece, kontrolün elinizde olduğunu hissetmekle içiniz rahat olabilir.


Gerçek zamanlı verilerin, yüksek ve sürekli bir temizlik kalitesine ulaşmanıza nasıl yardımcı olabileceği hakkında daha fazla bilgi edinin. 


Daha fazlasını okumak için buraya tıklayın

 

 

tork_datadrivencleaning_male_cleaner_tablet_800x500.jpg   


Temizlik kalitesini, hijyeni ve operasyonel verimliliği geliştirmek için veri odaklı temizlikten faydalanın 

Küresel salgın başladığından bu yana insanlar, işyerlerinde güvende hissetmeye şiddetle ihtiyaç duyuyorlar. Gerçekte, çalışanların %71’i işverenin hijyeni sağlamak için ekstra temizlik devriyesi planlamasını beklemekte****. Ve temizlik kalitesi ve hijyenle ilgili daha yüksek talepler, verimliliğin ve temizlik kaynaklarının azami seviyede olmasına yönelik daha büyük bir ihtiyaç ortaya çıkarmaktadır. Veri odaklı temizliğe geçmek bunu başarmanızda size yardımcı olabilir. 
 
Yüksek kaliteyi sunun ve şikayetleri azaltın
Gün geçtikçe daha çok tesis müdürü, tamamen doğru bir tespit olan dijital çözümlerin yüksek temizlik kalitesini sağlamaya yardımcı olabileceğini kabul etmektedir. Gerçekte veri odaklı temizlik sayesinde %30 daha fazla müşteri memnuniyeti başarıldığı görülmüştür*****. Bunu, operasyonel verimliliği arttırarak ve temizlik görevlilerinin kaynakları optimize etmesini ve güvenli bir ortam yaratmasını sağlayarak gerçekleştirmektedir. 
 
Zamanı verimli kullanın
İşte bu nedenle çok sayıda ileri görüşlü şirket, dünyanın lider tesis yönetimi çözümü olan Tork Vision Temizlik’i seçmektedir. Bu çözüm, temizlik görevlilerine tabletlerinden veya akıllı telefonlarından gerçek zamanlı verilere erişim imkanı verir böylece proaktif bir şekilde çalışabilir ve şikayet ortaya çıkmadan önce sorunları giderebilirler.
 
Kaliteyi ve verimliliği geliştirin
Tam olarak ihtiyaç duyulan zamanda ve yerde temizlik görevlilerinin hizmetlerine yardımcı olmasının yanı sıra her zaman bir adım önde olmalarını ve dinamik ve zorlu iş ortamlarında bile hijyen beklentilerini aşmalarını sağlayarak temizlik görevlilerinin daha az çaba ile daha yüksek temizlik kalitesi sunmaları için onlara güç verir. Bu, şikayetlerin azalmasına yardımcı olur ve sizin operasyonları daha iyi yönetmenizi ve optimize etmenizi, kontrolü elinizde tutmanızı ve içinizin rahat olmasını sağlar. 
 
Sürdürülebilirliği ve esenliği destekleyin
Tork Vision Temizlik aynı zamanda yalnızca ihtiyaç duyulanı, ihtiyaç duyulduğu zaman yenileyerek sürdürülebilirliğe de katkıda bulunur. Bunun da ötesinde, personelin her görevin önemli olduğunu bilmesini sağlayan bu yeni çalışma yöntemi stresi azaltır ve motivasyonu arttırır.  

Tork Vision Temizlik hakkında daha fazla bilgi ister misiniz?

Burada daha fazla bilgiyi okuyabilirsiniz.
“Veri odaklı temizlik dispenserler’in boşalmak üzere olduğu zaman bize haber verir, böylece beklenmedik sürprizlerle karşılaşmayız. Hislere değil, gerçeklere dayalı kararlar veriyoruz.”
Sander Borggreve, WTC Amsterdam’da Tesis Müdürü

Tork Vision Temizlik ile sunulan değer

Ürün Tavsiyeleri

Referanslar

*The CEBR anketi
** Tork Ofis Hijyeni Resmi Raporu 2018
*** Haziran-Aralık 2019 döneminde yaklaşık olarak bağlantılı 13.000 adet dispenserin her ay boş olduğu süre ile toplam süreler baz alınarak ölçülmüştür.
****Essity’nin talebiyle Kantar tarafından gerçekleştirilen 2020 araştırması.
*****Mayıs 2016’da gerçekleşen ISSA/Interclean fuarında ki Tork Vision Temizlik lavabo alanında ve geleneksel nitelikleri ve ekipmanları korunan iki adet lavabo alanı arasında yapılan ziyaretçi memnuniyeti ölçümü.
 
Not: Tork Vision Temizlik daha önceden Tork EasyCube® olarak biliniyordu.