Yeni beklentiler
Küresel salgın ek ve daha sık temizlik imkanları sunmak konusunda yeni beklentiler getirdi. Yeni temizlik düzenlemeleri, protokolleri ve prosedürlerini karşılamak ekstra eğitim gerektirir ve aynı veya hatta daha az temizlik kaynağıyla daha fazla iş yapması gereken personelin sorun yaşamasına neden olabilir. Ayrıca, yeni standartları yakalamak amacıyla temizlik ve hijyenin sağlandığını göstermek için kanıtlarla ilgili yeni beklentiler doğrultusunda daha fazla idari ve raporlama işlemi gerekmekte.
Müşteri kaybı
Temizlik, eğitim, oteller, hastaneler, perakende, ticari veya konut binaları gibi segmentlerde en yaygın olarak dışarıdan iç gücüyle halledilen hizmetlerden biridir. Fakat istatistikler, bize sıradan bir temizlik şirketinin, her yıl yetersiz temizlik sayesinde toplam müşteri temelinin yaklaşık %55’ini kaybettiğini göstermektedir*. Yeni müşteriler ise, tipik olarak rekabetçi fiyatlar ve yüksek hizmet seviyesine doğru yönelmektedir. İşte bu nedenle, temizlik kalitesinin üst düzeyde ve istikrarlı olmasını sağlamak müşteri kaçışını önlemek için bir zorunluluktur. Özellikle de hijyenin her zamankinden daha önemli bir öncelik haline geldiği günümüzde.
Kaliteyi ve verimliliği geliştirin
Temizlik kalitesini ve hijyeni koruyabilmek veya geliştirebilmek, büyük bir zorluk yaratabilir; özellikle de çalışma verimliliğini artırmak istiyorsanız. Geçmişte, kaliteyi geliştirme ve müşteri memnuniyetini artırmaya odaklandığınızda verimlilik oranı düşmüş veya bunun tam tersi olmuş olabilir; zamanı ve temizlik kaynaklarını düzene koymak için fazla çaba harcadıysanız, iş kalitesinden ödün vermiş olabilirsiniz. Günümüzde, teknoloji ve inovasyonlar her ikisini de yapabilmenize olanak tanımakta - kaliteyi ve müşteri memnuniyetini artırmanın yanı sıra verimliliği de arttırabilirsiniz.
Personel motivasyonunu arttırın
Veri odaklı temizlik sayesinde, zaman kazandıran ve verimliliği artıran yeni ve daha akıllıca bir çalışma şeklini keşfedeceksiniz. Temizlik ve tekrar doldurma ihtiyaçları konusunda gerçek zamanlı bilgiler, kaynakların optimize edilmesi ve sabit bir rutine göre çalışmak yerine daha proaktif olmanız yönünde sizi ve personelinizi destekleyecektir. Temizlik görevlileri, ne zaman ve nerede temizlik yapılacağını bilerek, gereksiz temizlik turları ve dispenser kontrollerinin yerine en çok ihtiyaç duyulan dokunma noktaları gibi yerlerin temizliği gibi daha önemli görevlere daha fazla zaman ayırabilir. Bu yeni çalışma şekli, size ve temizlik görevlilerinize daha iyi bir genel bakış ve kontrol sunacak, böylece motivasyon oranı artarak stres ve fiziksel yorgunluk oranı azalacaktır. Veri odaklı sonuç, verimlilik, kalite ve personelin ilgisi alanlarında devrim niteliğinde bir güçlendirme.
Temizlik hizmetlerinde sürekli kalite sağlamanın yollarını öğrenmek ister misiniz?